معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 25 بهمن 1394

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب

برگزار انتخابات از موهبات انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی است/ انتخابات حوزه شرق استان هرمزگان در 458 شعبه در 5 شهرستان برگزار خواهد شد

پیش از ظهر امروز علیرضا پاکدامن فرماندار ویژه شهرستان میناب در بازدید از روند اجرایی امور ستاد انتخابات مرکز حوزه شرق استان هرمزگان گفت با اجرای دقیق قوانین همراه با امانت داری ، همراهی و تعامل گسترده مردم در پای صندوق های رای، ان شاا.. حماسه حضور گسترده ملت ایران در 7 اسفند رقم خواهد خورد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب اضافه کرد:با توجه به اینکه عوامل اجرایی برگزاری انتخابات از خود مردم و در واقع معتمدین هستند مورد اعتماد آنان می باشند و لذا با اطمینان از امانت داری آنان در پاسداری از حقوق مردم در امر برگزاری انتخابات و در عین حال رعایت اصل قانونمندی و همه اصول قوانین ان شالله خواهیم توانست با اجرای قانون در هفت اسفند شاهدحضور حداکثری مردم و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

پاکدامن اصل بی طرفی را لازمه و از ویژگی های عوامل اجرایی برگزاری انتخابات دانست وخاطر نشان ساخت نباید این اعتمادی که مردم به ما در امر برگزاری انتخابات سالم دارند خدای ناکرده مورد خدشه قرار گیرد و بایستی در تمام مراحل برگزاری انتخابات این اصل مهم مدنظر تمامی عوامل اجرایی و اعضای ستاد قرار گیرد.

وی انتخابات این دوره را دارای ویژگی خاصی نسبت به دوره های گذشته برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و عنوان داشت تاکید مقام معظم رهبری بر حضور همه اقشار جامعه با هرگونه گرایش و سلایق سیاسی می باشد لذا بایستی این مهم مدنظر همه ما و مردم بزرگ و شریف ایران برای برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری، باشد.

ریاست ستاد مرکز حوزه  انتخابیه شرق استان هرمزگان در ادامه با بیان اینکه شرایط فعلی کشور و منطقه در شرایط حساسی قراردارد و اکنون ایران اسلامی در زمانی که منطقه را جنگ و درگیری فراگرفته بعنوان جزیره ثبات و آرامش مطرح می باشد لذا تمام نگاه ها بسوی کشور و مسائل مختلف آن می باشد و انتخابات پیش رو نیز یکی از مهمترین مسائل می باشدکه بایستی با برگزاری انتخاباتی فعال و پویا اقتدار این نظام و انقلاب با همراهی و همدلی مردم مسئولین به نمایش گذاشته شود.

نماینده عالی دولت برگزاری انتخابات سالم و به دور از هرگونه چالش را نیازمند به احترام متقابل ،رعایت حدود قانون دانست و گفت: اگر قانون در همه مراحل رعایت شود انشاءا... لحظات بسیار خوبی را در زمان برگزاری انتخابات شاهد خواهیم بود.

معاون استاندار هرمزگان همچنین با بیان اینکه در حوزه شرق استان در 7 اسفند شاهد حضور مردم در 458 شعبه اخذ رای خواهیم بود گفت: که تعداد 206 شعبه از این تعداد بصورت ثابت و تعداد 252 شعبه نیز سیار می باشد و از این تعداد 117 شعبه شهری و تعداد 341 شعبه نیز در مناطق روستایی خواهد بود .

لازم به ذکر است مرکز حوزه انتخابیه شرق استان هرمزگان شامل حوزه های فرعی انتخابات در شهرستانهای میناب ، رودان ، جاسک ، سیریک و بشاگرد و بخش های مستقل این شهرستانها خواهد بود که مردم خوب حوزه شرق استان هرمزگان با رای خود یک نفر را  به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهند کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.